Meest gestelde vragen

Heb je een vraag voor ons? Op deze pagina vind je een antwoord op de meest gestelde vragen die we krijgen. Staat het antwoord op je vraag hier toch niet tussen? Stuur gerust een mailtje naar info@from-paris-to-alice.be en we helpen je met plezier verder.

Producten

We vinden het jammer om te horen dat je maat uitverkocht is. We doen wat we kunnen om alle maten en producten zo snel mogelijk weer aan te vullen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk. Voor meer informatie over de aanvullingen van het kledingstuk neem je best contact met ons op.

Betalingen

In onze webshop heb je verschillende mogelijkheden om je bestelling te betalen: met PayPal, Ideal, Visa, Mastercard of met een bankoverschrijving. Wanneer je voor de laatste optie kiest, schrijf je het bedrag over naar ons rekeningnummer: BE55 7310 4713 9244. Betalen kan je ook met een cadeaubon; vul je kortingscode in door op de link te klikken boven de factuurgegevens wanneer je wil afrekenen.

Nee, er wordt geen extra kost aangerekend. Kies dus gerust voor wat jou het beste uitkomt!

Zorg er zeker voor dat je na het ingeven van je code op “kortingsbon toepassen” klikt. Werkt het nog steeds niet? Neem dan zeker contact met ons op.

Verzendingen

De verzendingskosten in de Benelux bedragen bij ons €6 (inclusief btw). Koop je voor €150 of meer? Dan verzenden en leveren we gratis. Ligt het afleveradres niet in de Benelux? Dan zijn er andere prijzen van toepassing, hiervoor neem je best even contact met ons op.

Wij streven ernaar dat je je bestelling ontvangt binnen de 1 à 2 werkdagen. Door vertragingen van de koerierdienst kan dit helaas al eens uitlopen. Opgelet: heb je afgerekend met een bankoverschrijving? Dan versturen wij je pakje pas van zodra we jouw betaling ontvangen hebben. Afhankelijk van de bank kan dit tot 3 werkdagen duren. Kom je je pakje liever in onze winkel zelf ophalen? Dat kan ook tijdens de openingsuren. Laat weten wanneer je langskomt op info@from-paris-to-alice.be en je bestelling ligt voor je klaar!

Wij verzenden al onze pakjes met de koerierdienst DPD. Nadat je je bestelling geplaatst hebt, krijg je een e-mail met alle nodige informatie. Wanneer je de status van je pakje wil opvolgen, vul je je bestelnummer en e-mailadres in op from-paris-to-alice.be/order-tracking/.

Leveringen

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de koerierdienst langskomt, zal de koerier het pakje afleveren bij de buren. Zijn deze ook niet thuis? Dan brengt de koerier je pakje naar een afhaalpunt in de buurt. DPD laat een briefje in de brievenbus achter met verdere instructies. Met dat briefje kan je je pakketje binnen de 7 dagen afhalen. Doe je dat niet, dan komt het automatisch retour naar ons.

Als je je pakje nog niet hebt aangekregen 10 werkdagen na je bestelling, dan is er helaas iets misgelopen. Contacteer ons via info@from-paris-to-alice.be en wij zoeken het probleem uit.

We kunnen samen zoeken naar een oplossing, zolang het pakje onze winkel nog niet verlaten heeft. Is dat wel het geval, dan kunnen we helaas niets meer veranderen. Je contacteert ons best via de telefoon of via info@from-paris-to-alice.be om de situatie even te bespreken.

Retourzendingen

De producten die teruggestuurd worden moeten volledig zijn, in de originele verpakking en de etiketten moet er nog aanhangen. Ze mogen op geen enkele manier gewassen, gedragen of beschadigd zijn (tenzij dit bij de levering al het geval was). Om hygiënische redenen kunnen accessoires niet teruggestuurd worden en ook cadeaubonnen worden niet terugbetaald of geruild omwille van hun persoonlijke aard. Verpak de producten in een stevige en neutrale doos zodat ze onbeschadigd aankomen en steek de pakbon ook mee in de doos.

Je hebt als koper steeds 14 dagen om je aankoop te ruilen of terug te sturen. Wens je hiervan gebruik te maken, stuur ons dan een e-mail binnen de 7 kalenderdagen. Deze dagen beginnen te lopen vanaf je je pakketje ontvangen hebt. In de e-mail vermeld je: naam, klantnummer, bestelnummer en artikelnummer(s). Na het verzenden van deze e-mail kan je je pakketje op eigen kosten* terug opsturen via de post naar onderstaand adres:

From Paris To Alice
Onze-Lieve-Vrouwestraat 137
2800 Mechelen
België

 

*We nemen de verzendingskosten voor onze rekening wanneer het gaat om een beschadiging van de bestelling of een foute levering. Geef je pakje af in een postkantoor en wanneer wij het ontvangen hebben storten we het bedrag van de verzendkosten terug op je rekening.

Terugbetalingen

Wanneer je alle voorafgaande stappen correct hebt uitgevoerd, storten we de aankoopprijs terug binnen de 14 dagen. De terugbetaling wordt gedaan met dezelfde betaalmethode die je hebt gekozen bij het plaatsen van je bestelling (online bankieren, creditcard of cadeaubon).

VOLG ONS OP INSTAGRAM @fromparistoalice